top of page

קרן יוסט-רוזנבלום - פרקליטת מחוז ירושלים

עו"ד קרן יוסט-רוזנבלום נבחרה (23.7.23) לפרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי). היא תחליף את עו"ד כוכבית נצח-דולב, שסיימה קדנציה של שמונה שנים. יוסט-רוזנבלום היא כיום מנהלת מחלקת המקרקעין בפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי).


מאת: מגזין בית המשפט


וסט-רוזנבלום, בת 49, היא בוגרת תואר ראשון ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, תואר שני במינהל עסקים (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר-אילן וקורס מנהלים בהרווארד. היא החלה את דרכה המקצועית בשנת 1999 כמתמחה של פרקליטת מחוז ת"א (אזרחי) דאז, עונעמי שטרן ז"ל. היא עסקה בדיני עבודה ((כולל סכסוכים קיבוציים), דיני מקרקעין (כולל תביעות הבעלות של המושבים על קרקעות המדינה), משפט מינהלי ומשפט מסחרי (כולל הקפאת הליכים של חובות עיריית טייבה ופירוק חברת אגרקסקו).


בשנת 2016, עם פיצול פרקליטות מרכז ממחוז ת"א, מונתה יוסט-רוזנבלום למנהלת המחלקה המינהלית במחוז תל אביב, ובמסגרת זו למעשה הקימה מחדש את המחלקה לאחר שמרבית הפרקליטים המינהליים עברו למחוז מרכז. המחלקה ייצגה את המדינה בענייני ביטחון, חופש מידע, מינהל אוכלוסין, תכנון ובניעה, מכרזים, המעמד האישי והפסיכיאטריה. בשנת 2020 מונתה יוסט-רוזנבלום למנהלת מחלקת המקרקעין, ועסקה בזכויות במקרקעין, מכרזים, תביעות פינוי, פינוי פולשים ותביעות נגדם. היא טיפלה אישית בתיקי הגוש הגדול (שדה דב) ובפינוי מפעל מלט באזור הרכבת הקלה.


יוסט-רוזנבלום נבחרה בידי ועדת מכרזים של נציבות שירות המדינה, בראשותו של משה דרורי, לשעבר סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב. חבריה היו פרקליט המדינה, עמית איסמן; היועצת המשפטית של משרד הכלכלה והתעשיה, איילת זלדין; ויו"ר ארגון הפרקליטים, אורית קורין.

bottom of page